LVMH rozširuje svoje portfólio o ultra luxusnú hotelovú sieť Belmond

 

Po tom, ako sa v decembri minulého roku podpísala záväzná zmluva, oznámil tento týždeň Bernard Arnault, výkonný riaditeľ a predseda predstavenstva skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE úspešnú akvizíciu superluxusnej hotelovej značky Belmond.

Podľa jeho vyjadrenia „Belmond ponúka jedinečné zážitky tým najnáročnejším cestovateľom prostredníctvom svojich unikátnych hotelov v najžiadanejších destináciách. História a dedičtsvo tejto značky, rovnako ako inovatívny prístup, špičkové služby a neopakovateľná atmosféra sú v absolútnom súlade s hodnotami našej skupiny“.

 

LVMH takto rozšírilo svoje pôsobenie v hoteliérskom priemysle o ďalších 33 ikonických hotelov, ako napr. Splendido v Portofine, Copacabana Palace v Rio de Janeiro, Sanctuary Lodge v bráne do strateného mesta Machu Picchu, či Villa San Michele v kopcoch Fiesole vo Florencii.

 

K Cheval Blanc Maisons (v Courchevel, Randheli, Saint-Barthélemy, Saint-Tropez, a čoskoro v Paríži, Londýne a Los Angeles) a Bvlgari hotels (Miláno, Bali, Londýn, Peking, Dubai a Shanghai), ktoré patria do skupiny už dávnejšie, pribúda teraz značka, ktorá okrem vyššie uvedených skvostov vlastní aj 7 legendárnych vlakov, vrátane Venice-Simplon-Orient-Express s ikonickým art deco designom. Rad uzatvárajú lode Belmond Afloat a Belmond Road to Mandalay.

 

Pozrite si krátke, ale o to výstižnejšie video o značke Belmond tu.

 

 

You don't have permission to register